Thursday, February 2, 2012

KeHEbaTaN LuAR BiAsA SeORAnG AKU..!!

KEHEBATAN dan JATI DIRI KITA adalah bukan ketika kita dikelilingi pengikut yg ramai.,bukan ketika kita dipuja & disanjung2, juga bukan ketika kita mempunyai wang yg banyak dan berkereta "mewah" serta memiliki isteri2 jelita @ suami2 hensem di keliling pinggang.

KEHEBATAN sebenar kita adalah :

Ketika pengikut kita satu persatu lari dr kita,
Ketika org2 yg menggelarkan kita "sifu" or "BFF", satu persatu lari dari kita,
Ketika mereka sudah tidak mahu menjawab panggilan telefon kita,
Ketika duit kita da tak ada,
Ketika hutang kad kredit kita menimbun2,
Ketika kereta "mewah" kita satu persatu "kena tarik",
Ketika mata orang beralih pandangan ke arah lain apabila nampak kita,
Ketika segala tindakan kita salah dimata orang lain,

Pada waktu tu..adakah kita masih boleh bangkit dengan menjerit "AKU INSAN LUAR BIASA..!!"..
"AKU INSAN LUAR BIASA..!!"..."AKU INSAN LUAR BIASA..!!"

Pada waktu tu..adakah kita masih boleh bangkit dan meneruskan perjuangan sambil berkata "NEVER GIVE UP..!!".."NEVER GIVE UP..!!".."NEVER GIVE UP..!!"..

Pada waktu tu..adakah kita masih boleh control ayu or control hensem macam dulu2 sambil berteriak dgn suara yg lantang..."AKU INSAN HEBAT..!!"..."AKU INSAN HEBAT..!!"..."AKU INSAN HEBAT..!!"

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pada waktu tu.."aku"..mungkin hanya mampu bersedih..bertanya..mengapa & mengapa..??Perlukah kita meletakkan kesalahan itu di bahu org lain..haruskah kita terus mencari & menyalahkan orang lain..??

Di dalam perjuangan utk terus berjaya.,semua itu adalah asam garam dan batu bata yg disusun utk mengukuhkan suatu stuktur binaan..Hakikatnya itu lah KEJAYAAN sebenar kita..kita tidak mungkin belajar dr pengalaman..

Pada waktu tu.,sekiranya kita mampu bangkit kembali dan menjerit "ONE MORE TIME..!!".."ONE MORE TIME..!!".."ONE MORE TIME..!!"..

TAHNIAH...!!! itulah kehebatan luar biasa kita..KITA PASTI BERTEMU DI PUNCAK KEJAYAAN..

No comments:

Post a Comment