Sunday, January 1, 2012

Welcome 2012

Tahun baru kena ade azam baru ke..??huhhh..berpeluh memikirkan ape agak nye azam baru aku tahun nih yee..??yg azam tahun lps da tercapai ke belum..??hahhhh..!!!baru aku ingat azam tahun lps ape..lorrr..da setahun rupe nye aku melupakan azam baru yg masih kekal baru kot sampai ari ni..huhu

Azam tahun 2011 aku ialah..AKU NAK ADA CASH DLM SAVING AKAUN 100k..bkn dlm unit amanah tau..huhu..sedey..mmg sedey..tak tercapai lansung..so..bole continue tahun ni la kott..bole ke gitu..??suke ati aku la..hehe..

Tahun 2012 bersama harapan yang menggunung..bangkit dr kesedihan..kekecewaan..kealpaan..kelalaian..kesilapan..& jauhkan diri dari manusia2 HIPoKRIT..

Group Agency Manager..!!!go..go..focus..

Sesungguhnya Allah menghadiahkan pelangi yg sangat indah selepas hujan..Dr Muhaya kata "Sekiranya kite seorg yg baik..Allah akan izinkan org2 yg baik mendekati kite..namun sekiranya Allah mengizinkan org2 yg tidak baik bersama kite..justeru kite kena cepat2 muhasabah diri samada kite ade berbuat tidak baik @ kejahatan.." dan larikan lah diri jauh2 dr mereka2 yg membawa kebinasaan ke dlm hidup mu..hehe..(ni ayat aku)..life must go on..biarkan mereka..what goes around come around..

No comments:

Post a Comment