Friday, April 13, 2012

Bengkel Perancangan Kewangan Keluarga Secara Islam (Bah 1)


Pada 07 April 2012 saya telah mengambil peluang untuk menyertai Bengkel Perancangan Kewangan Keluarga Secara Islam di Masjid Wilayah Persekutuan oleh Dr Hj Zaharuddin Hj Abd Rahman atau lebih popularnya dikenali sebagai UZAR..

Kenapa saya menyertainya..? :-
  1. Atas jemputan/ajakan sahabat serta mentor saya iaitu Puan Che Norma binti Ishak (GAM hebat dari Kuantan).
  2. Kehebatan UZAR sebagai seorang pakar dalam bidang Syariah & Kewangan Islam.
  3. Ilmu yang akan diperolehi serta dapat dimanfaatkan dan dikongsikan bersama sahabat yang lain.
Tepat sangkaan saya, pengisian yang sangat menarik.5 jam berlalu tanpa sedar.Untuk pertama kalinya saya mendengar kisah sahabat dizaman Rasullalah SAW iaitu Abu Dahdah.Kisah ini rupa-rupanya akan menjawab segala persoalan berkaitan dengan kehidupan kita sekarang.Kenapa..??Nanti akan saya kongsikan ye..

No comments:

Post a Comment